Augustus 2013 - Camper leven

Hoofdmenu:

Augustus 2013

Jaargang 2013
Donderdag 1-8-2013: Ik kan u nu al vertellen dat dit een rustige dag word, want ik schrijf mijn stukje de volgende dag, ondanks dat de familie er toch nog is, dit keer is er niets gebeurt, we hebben wat rond de camper gehangen en 's middags hebben de meisjes, de vrouwen, tegen de jongens, ja wij de mannen, een spelletje gejeu de bouled, en u begrijpt natuurlijk wel wie dit edele spel heeft gewonnen, ja inderdaad wij de jongens, om een uur of vier zijn we met zijn allen gaan zwemmen in de zee en na het eten zijn Johan jr, Samantha en Erna gaan kijken naar de musical Mamma Mia die door het animatie team werd opgevoerd daara hebben we nog een aantal spelletje gekaart en om bij tweeën lagen we in bed, zo weer een dag voorbij, het gaat snel, het was weer heet de thermometer gaf 32 graden aan.

Vrijdag 2-8-2013: Vandaag is het echt een hele rustige dag geweest, in de middag hebben we weer een spelletje gejeu de bouled, die ik zou bijna zeggen, natuurlijk door de jongens zijn gewonnen, voor de bekenden, en familie, die dit lezen wij gaan uiterlijk over veertien dagen terug naar Nederland, misschien al eerder maar dat gaan we nog horen en overleggen, de bekenden en de familie weten wel waarom wij deze beslissing nemen, laat in de middag hebben we nog in de zee en in het zwembad gezwommen, José en ik voelen ons niet echt goed José heeft veel last van hoofdpijn en ik ben moe, moe en nog eens moe en we liggen dan ook vrij vroeg in bed, José om bij negenen en ik twee uurtjes later, omdat ik nog even Studio Sport wilde zien, morgen hoop ik dat we ons wat beter voelen, het word ééntonig maar het was weer mooi weer en het was 32 graden.

Zaterdag 3-8-2013: Vandaag begon rustig tot dat we terug kwamen van een bakje koffie drinken bij Erna en Johan, er waren vier oproepen op mijn telefoon van Cindy, mijn schoonzuster uit Venlo, wij wisten dat dit wel eens een slecht voorteken kon zijn, en inderdaad nadat ik teruggebeld had hoorde ik dat het beter was als we terug kwamen in verband met mijn zwager, Peter die er slecht aan toe was, op dat moment zijn we met zijn allen, Erna, Johan, José en ik de camper ingaan pakken zodat we om vier uur de camping konden gaan betalen en dan wilde ik in de nacht gaan doorrijden, als het goed was zouden we dan zondag in de ochtend aankomen konden we misschien nog optijd in het ziekenhuis zijn, nadat we van Erna, Johan en de kids afscheid hadden genomen zijn we weggegaan, alles ging vrij voorspoedig we hoorden alleen dat het ziekenhuis mijn zwager ondertussen, morfine toedienen, vanweggen de pijn.

Zondag 4-8-2013: Vanmorgen, nadat we de hele nacht hadden doorgereden, kwamen we om half elf aan in de jachthaven van Venlo waar we de camper hebben neergezet en snel de motor uit de aanhanger hebben gehaald waarna we meteen naar het ziekenhuis zijn gereden, daar troffen we mijn zwager, Peter gelukkig nog aan, hij werd in slaap gehouden, en om niet te veel in details te treden, het zag er niet goed uit, na de rest van de dag in en rondom het ziekenhuis te hebben doorgebracht zijn José en ik om elf uur 's avonds richting de camper gegaan, we waren ook moe, we hadden tenslotte vanaf gisteren morgen niet knap geslapen, morgen zien we wel weer verder.

Bibione Pineda - Venlo.

Maandag 5-8-2013: Waar we, misschien hard gezegd, op gehoopt hadden gebeurde om kwart over negen in de ochtend toch nog vrij onverwachts, op dat moment was mijn schoonzus, Annie, even alleen met mijn zwager, Peter, toen hij zij laatste adem uitblies, voor hem was dit het beste want hij zou nooit zonder pijn nog uit zijn slaap kunnen komen, er werd hem ook al geen eten en drinken toegediend, daarna is de hele mallemolen in werking gegaan, daar zal ik de details van besparen, José is vannacht bij haar zus blijven slapen, morgen zien we wel verder.

Dinsdag 6-8-2013: Vandaag is mijn schoonzus, Annie, jarig ja inderdaad de vrouw van onze gisteren overleden zwager, Peter, zoals men wel zal begrijpen is het niet een gewone verjaardag geworden, ik heb voor de rest ook niet zoveel te vertellen als dat de familie weer een aantal dingen heeft geregeld 's avonds nog even naar de opbaring geweest, deze was alleen voor de familie, morgen en overmorgen is er gelegenheid voor vrienden en kennissen.

Woensdag 7-8-2013: Vandaag zijn we wat langer in de camper gebleven want Annie had nog wat dingen uit te zoeken en dat deed ze samen met Roland en Cindy, om ongeveer bij tweeën besuiten José en ik even langs te gaan bij mam echter als we onderweg zijn worden we gebeld door Cindy of we even kunnen komen, alles was uitgezocht en nu zou de broer van Peter komen om de spullen te verwerken, om ongeveer kwart over zes gaan José en ik vanuit de camper naar de opbaring en daarna gaan we terug naar de camper om te eten, om bij achten beld de broer van Peter dat hij voor de poort van de haven staat om de spullen die hij bewerkt had af te geven aan mij, zodat ik ze morgenochtend op de motor naar Amable en Leo kan brengen, die het dan helemaal afmaken, om bij negenen zitten we dan eindelijk warm eten te eten, ik leg bij elven in bed, José doet nog even een spelletje, die zie ik morgen wel weer, welterusten.

Donderdag 8-8-2013: Vandaag zijn we met de motor even naar Amable en Leo geweest omdat we daar de stick af moesten geven die de broer van Peter gisteren had gebracht, zij gaan hem bewerken tot een dia show voor op de begrafenis, daarna zijn we teruggegaan naar de camper om een uur of half vier zijn we naar Annie gegaan waar we met zijn drieën hebben gegeten om een uur of zes zijn we met zijn allen richting de opbaring gegaan waarna we nog even bij Annie thuis wat zijn wezen drinken, terug bij de camper zijn we gelijk het bedje ingedoken.

Vrijdag 9-8-2013: Vandaag ben ik op de motor naar Boszicht gegaan, dat is de gelegenheid waar de laatste afscheidsdienst word gehouden voor Peter, samen met Amable en Leo gaan we kijken of de foto presentatie en de muziek goed werkt, zodat er morgen geen hindernissen opduiken, alles verloopt prima en om bij twaalfen ben ik weer terug bij de camper, daar besluiten José en ik om nog even wat te gaan winkelen want José had nieuwe schoenen nodig voor morgen, de rest van de dag verloopt rustig, Denise beld om bij zessen op dat zij vanavond niet komen i.v.m. moe zijn. zij komen morgenochtend vroeg, José en ik zijn nog even naar Peter gegaan want vandaag was de laatste opbaring voor familieleden, daarna zijn we terug naar ons huis gegaan, de camper.

Zaterdag 10-8-2013: Om kwart voor negen staan de kids voor de deur, gelukkig hadden we de wekker op acht uur gezet, ik heb afgesproken om kwart voor tien met de auto van Annie, die we gisteren na de opbaring hadden meegenomen, bij Pa te zijn en daar vandaan zouden we Mam op halen, om bij tienen zijn we bij Annie en Peters huis, daar zou de rouwauto langs hun huis rijden waarna Annie naast de chauffeur mee zou rijden, richting Boszicht de plek waar de laatste afscheid zou plaats vinden, de rouwdienst was zeer indrukwekkend, en heel mooi was de live muziek die werd gezongen door Geert en René, twee neven, zij namen drie liedjes voor hun rekening, het was zeer druk in de zaal, ik denk dat er zeker 200 mensen aanwezig waren, ik moet zeggen dat het een prachtig afscheid was van een zwager die helaas te kort van het leven heeft kunnen genieten, na het laatste afscheid was er een koffietafel voor genodigde, wij zijn daarna samen met Denise en Patrick terug gegaan naar de camper waar zij nog wat hebben gedronken, daarna zijn ze om bij half drie terug naar Beverwijk gereden, wij zijn een beetje in de camper blijven hangen, we zijn moe, ´s avonds nog wat t.v. gekeken en dat was het.

Zondag 11-8-2013: Vandaag was na deze hektische week rustig we zijn tot een uur of half drie bij de camper gebleven en hebben de garage helemaal leeg gehaald en alles weer goed in de kratten gelegd, daarna zijn we op de motor naar Pap zijn huis gegaan waar Mams en Annie ook aanwezig waren om even over zessen zijn we weer terug naar de camper gegaan waar ik om zeven uur studiosport heb gekeken, om bij elven zat onze dag er weer op en zijn we naar bed gegaan, morgen vroeg op want we moeten naar Annie waar ik wat planken uit de kast weg moet halen want ze komen een nieuwe gas en elektrameter plaatsen.

Maandag 12-8-2013: Vandaag zijn we vroeg naar Annie toegegaan want ik had beloofd om de planken uit de elektrakast te halen, en belofte maakt schuld, om bij half twaalf komt de man van het energie, om de nieuwe meters te plaatsen, na een uurtje is hij klaar en kan ik weer beginnen met het opnieuw plaatsen van de planken, als dat gedaan is, ga ik met de motor nog even wat boodschapjes doen en om bij vijfen rijden we terug richting camper, de dag zit er al weer bijna op, we kijken 's avonds nog wat t.v. en dat was het, tot morgen.

Dinsdag 13-8-2013: Vandaag hebben we wat boodschappen gedaan bij C1000 en zijn eigenlijk hoofdzakelijk bij de camper gebleven, Annie heeft bij ons warm gegeten en is om bij half negen weer richting huis gegaan het was gewoon een rustige dag, niets bijzonders.

Woensdag 14-8-2013: Vandaag weer even bij Annie langs geweest, even de bomen bij geknipt, daarna heb ik José naar Pap thuis gebracht, zij gaan samen naar mam toe, ik ga terug naar de camper waar ik even een dutje ga doen, José belde tegen vieren op dat ze terug waren van mam waardoor ik haar kan ophalen, 's avonds kijk ik naar de vriendschappelijke voetbal wedstrijd Portugal-Nederland, 1-1.

Donderdag 15-8-2013: Vandaag komen Pap en Annie bij ons in de haven steengrillen, dus doen José en ik op de motor wat boodschappen, tegen de middag heb ik contact met mijn zwager Johan die gisteren uit Italië is vertrokken en nu richting de jachthaven rijd, hij verteld mij dat hij tegen de avond aankomt, nou dat komt mooi uit want we hebben waarschijnlijk toch weer te veel vlees gekocht dus dan kunnen ze gelijk meeschuiven aan tafel, om bij half zes komen Annie en Pap op de fiets bij ons aan en ongeveer een half uurtje later komt de famillie Withuis uit italië aan en kunnen we gaan eten en wat bij praten, om ongeveer bij negen stappen Annie en Pap op de fiets om terug te gaan naar huis, de withuisjes en wij zitten tot bij één uur 's nacht buiten te ouwehoeren en dan is het tijd om naar bed te gaan morgen is er weer een dag.

Vrijdag 16-8-2013: Vandaag brengt Johan, mijn zwager, Erna en de kids met de camper naar pretpark Toverland, hijzelf heeft niet zoveel zin en komt met de camper terug naar de haven, José en ik gaan in de middag nog even langs bij mijn schoonouders want we hebben besloten om morgen richting Noord-Holland te rijden, om daar ook nog even de rest van de familie te zien en natuurlijk wil ik mijn zoon en schoondochter nog even zien, maar eerst moeten we nog even langs bij Annie want ze heeft geen internet op haar laptop, als dat is verholpen en we afscheid hebben genomen gaan we langs bij pa en ma, we zijn daar ook maar drie kwartier want ma moet voor vijfen weer terug zijn in het verzorgingstehuis voor haar eten, het word 's avonds weer erg laat, 02.00 uur.

Zaterdag 17-8-2013: Vandaag eten we nog met zijn allen ons ontbijt en we nemen nadat we alles hebben opgeruimd afscheid van elkaar, we zullen tot aan de afslag naar Volendam met zijn tweeën oprijden en daarna gaan Erna en Johan richting huis, Purmerend, en wij gaan richting 't Zand, want daar had ik een camping gevonden die tenminste een normaal bedrag vroeg voor de staanplaats van een camper, om bij drieën rijden we de camping op en krijgen we een plaatsje aangewezen waar we voorlopig een weekje blijven staan, we hebben vandaag bij Denise en Patrick voor de avond afgesproken waar, de rest van mijn familie ook zouden komen om een spelletje te kaarten, op de motor gaan we tegen half vijf richting Beverwijk, waar we een broodje frikandel eten en 's avonds gezellig met de familie wat praten en kaarten, wij blijven vanavond bij Denise en Patrick slapen en we liggen om bij, 02.00 uur in bed, weer laat vanavond.

Zondag 18-8-2013: Om half negen ben ik weer wakker en wacht rustig tot de rest van de familie wakker word, we eten gezellig met zijn vieren een broodje en praten nog wat, om bij half twee nemen we afscheid van de kids en gaan met de motor weer terug naar de camper waar we rest van de dag een beetje rond de camper hangen, 's avonds kijk ik naar Studio Sport en 1 tegen 100, werk mijn site bij maar helaas ik kan maar geen internet krijgen terwijl het wel zou moeten, mijn laptop moet toch echt eens goed na gekeken worden, het weer was vandaag toch nog redelijk.

Maandag 19-82013: De dag begon met regen dus besloten we maar wat langer in bed te blijven, we hadden vandaag toch niets op het oog om te gaan doen, vandaag kunnen we eindelijk weer internet ontvangen dus dan kan ik mijn site eindelijk weer up-loaden, we doen later in de middag nog even wat boodschappen in Schagen, maar dat is ook alles wat er gedaan word, buiten wat ouwehoeren met de eigenaar van de camping en nog iemand die in een camper woont, voor dat we het door hebben is de dag alweer voorbij, de rest van de dag was het weer trouwens lekker.

Dinsdag 20-8-2013: Vandaag zijn we de hele dag bij de camper in de buurt gebleven, ik heb 's middags mijn voorstoel uit de camper gehaald om mijn zekeringenkastje eens na te kijken want ik heb al zeker 5 maanden geen licht op het toilet en bij de wastafel, elke keer als ik er een zekering in doe brand hij door en vandaag is nu een dag dat ik dat weer even in orde ga maken, ik ben er bijna een middag zoet mee geweest maar de verlichting doet het weer, er is 's avonds weer licht in de duisternis, hoera, 's avonds heb ik naar PSV - AC Milan gekeken, 1 - 1, en heb nog een spelletje op de computer gedaan, we lagen om bij éénen in bed.

Woensdag 21-8-2013: Vandaag zijn we op de motor even naar Den Helder geweest, daar zou een markt wezen, nou het waren vijf kramen, ik kan ze nog opnoemen ook, een kraam met groente, één met noten, één met patat, één met planten en een kraam waaruit ze loempia's verkochten, er was gelukkig ook nog een Deka winkel zodat we wat boodschappen konden doen want anders was de reis helemaal voor niets geweest, terug bij de camper hebben we wat gecomputerd en gelezen, morgen gaan we als het goed is naar Schagen daar zou een boerenmarkt wezen waar men in klederdracht rondloopt, is kijken of dat wat is.

Donderdag 22-8-2013: Vandaag zijn we naar de boerenmarkt in Schagen geweest en dat was erg leuk om te zien, zie de foto's, om bij half twee waren we weer terug bij de camper waar we de rest van de dag wat hebben rondgehangen, om bij tweeën kwamen Erna en Johan nog even langs zij waren naar Theo Stet in Heerhugowaard geweest i.v.m. hun dak ventilator die stuk was gegaan tijdens de vakantie en ze hadden daar nog garantie op, ik denk dat ze om en nabij vier uur weer naar huis gingen want Erna moest nog werken, de rest van de middag en avond was rustig.

Vrijdag 23-8-2013: Vandaag zijn we weer even op de motor naar Schagen geweest om wat boodschapjes te doen, even gebeld met de Mercedes dealer i.v.m. een S.C.M. certificaat, dat is een alarm certificaat wat je moet hebben voor de verzekering i.v.m. diefstal van de camper en ik heb gelijk gemaild met de man die de camper opnieuw komt taxeren, dit moet je eens in de drie jaar laten doen want anders gaat hij terug naar de dagwaarde en nu blijft hij drie jaar verzekerd tegen de taxatie waarde, 's middags zijn we nog even naar het strand op Callantsoog geweest en daarna zijn we de spullen binnen een beetje op gaan ruimen en de motor in de aanhanger gedaan, 's avonds is Denise en Patrick nog even langs geweest en hebben we nog even gekaart, wat een klop hebben José en ik gehad we verloren het ééne spelletje na het ander, we waren blij toen ze zeiden dat ze moe waren en naar huis gingen, hier was niet tegen te vechten, morgen vertrekken we richting Volendam, het kan zijn dat ik een paar dagen geen nieuwe berichten kan plaatsen want mijn computer gaat na gekeken worden, maar dan kom ik weer ijzersterk terug.

Zaterdag 24-8-2013: Vandaag zijn we van camping Kees en Trijntje, gelegen in het plaatsje 't Zand, vertrokken, het was een relaxte week met een lekker stekkie, zeker als je de prijs kwaliteit verhouding bekijkt, 11,85, per overnachting, inclusief stroom, wifi, douche en toilet, het eerste wat we gaan doen is naar Denise en Patrick, want we willen onze fietsen uit de camper verwijderen want deze worden door ons in Spanje of Portugal te weinig gebruikt, als alles is opgeruimd en de aanhanger achter de camper zit vertrekken we, maar wat schetst onze verbazing de motor van de camper komt maar niet op gang en op het dashboord blijft het lampje EDC branden, nadat ik in het boekje heb gekeken blijkt het een storing in de motor regel eenheid of op vervuiling van het brandstof filter te gaan, waardoor het motor vermogen kan terug lopen, en dat klopt wel want de camper is niet vooruit te branden, maandag maar even naar de Mercedsdealer, als we de fietsen met de desbetreffende spullen bij de kids hebben afgegeven rijden we richting Sandra en Mark waar ik de computer af zal geven om hem na te laten kijken, als we deze ook hebben afgegeven gaan we naar de kaashoeve bij het v/d Valk hotel die vlak voor Volendam ligt, daar mag je 24 uur staan dus goed genoeg voor vanavond want we gaan bij mijn oudste zus, Alie, kaarten en dan word het toch laat, en dat klopt ook wel want om een uur of half twee rijden we naar de camper en duiken direct ons bed in, morgen rijden we naar het Marinapark in Volendam.

Het Zand - Beverwijk - Purmerend - Kaashoeve Katwoude.

Zondag 25-8-2013: Vandaag zijn we om ongeveer 10 uur van de kaashoeve naar het Marinapark in Volendam gegaan, heel langzaam komt het zonnetje er door en tegen 14.00 uur hebben we volop zon en besluiten we even over de braderie te lopen die hier langs de haven is georganiseerd, net als we de braderie willen opgaan word ik aangetikt door Sjef Bakker, iemand die ik van mijn werk kon, en zijn vrouw Elly, we praten wat voordat we het weten staan meer als 20 minuten over koetjes en kalfjes te praten, op een gegeven moment zijn we klaar en gaat ieder weer zijn eigen weg, de braderie stelt opzich niet zoveel voor, als we bij de camper lekker buiten zitten word ik gebeld door mijn nichtje, Anouk, met de vraag of haar mama, Maria, en papa, Iwan, vanavond langs mogen komen om een kopje koffie te drinken en dat vinden wij hartstikken leuk, om ongeveer 19.00 uur komen ze en om ongeveer 20.30 uur vertrekken ze weer, want Anouk moet morgen weer naar school en voor ze thuis zijn is het ook wel weer 21.00 uur, als ze weg zijn ruimen we de tafel en stoelen op en gaan ook naar binnen en kijken nog wat t.v. en dan is het voor ons ook tijd om naar bed te gaan.

Maandag 26-8-2013: Vandaag zijn we vroeg naar de Mercedes dealer gegaan om te informeren naar het lampje met de tekst EDC dat blijft branden, helaas hebben ze vandaag geen tijd en kunnen we woensdagmorgen om 08.00 uur terugkomen, dan zullen ze de motor op de computer uitlezen, we besluiten dan maar om even langs mijn zus, Erna, en mijn zwager, Johan, te gaan, na wat gepraatte hebben gaan we met de camper wat boodschappen doen bij de Vomar, waar we Bernd een oude klant uit de winkel van de Frederik Hendrikstraat tegenkomen, als we helemaal weer bij zijn gepraat en de boodschappen hebben gedaan rijden we weer richting Volendam waar we nog wat wasjes doen en voordat de avond in valt is datgene wat gewassen is droog en kan de kast weer in, morgen gaan we wel weer verder.

Dinsdag 27-8-2013: Vandaag zijn we weer verder gegaan met waar we gisteren waren gestopt en dat is de was doen, om 11.00 uur komt de man die de camper moet taxeren voor de verzekering, op zich stelt dit ook niet veel voor, en binnen een half uur is meneer alweer verdwenen en kunnen we weer verder gaan, de rest van de dag verloopt zonder bijzonderheden, om een uur of zeven vertrekken we weer naar de kaashoeve omdat we daar niet hoeven te betalen en we moeten morgen toch weer vroeg naar de Mercedesdealer, dus deze 14 euro sparen we ook weer uit.

Woensdag 28-8-2013: Vandaag vroeg opgestaan, 07.00 uur, na een verschrikkelijke nacht met muggen, we moeten de camper om 08.00 uur bij de Mercedes dealer afgeven, zij gaan het probleem van het EDC lampje dat blijft branden oplossen, hoop ik, nadat we de aanhanger hebben losgekoppeld en de camper hebben afgegeven gaan we met de motor op weg naar Sandra waar we een tas vol met bakboter af moeten geven, de kids hadden deze boter meegenomen naar Italie maar we hadden om vloeibare gevraagd en zij kwamen met pakjes aan, dus mijn hele groente la in de ijskast lag vol met bakboter, en daardoor had ik wat ruimte te kort, en aangezien mijn oudste zus dus wel pakjes gebruikt kan zij deze nemen, als we deze hebben afgegeven besluiten we om vast wat spullen te gaan kopen die we in het buitenland haast niet kunnen kopen of helemaal niet te krijgen zijn, we gaan gelijk even langs bij mijn oude werk of in elk geval langs enkele winkeliers in het winkelcentrum om te kijken hoe het met ze gaat, om 12.00 uur kunnen we de camper ophalen het probleem is opgelost daarna gaan we even langs bij mijn jongste zus waar we om 02.00 weer vertrekken om nog even bij mijn nichtje Sandra langs te gaan want daar is op dat moment mijn oudste zus aanwezig, na ongeveer een uurtje vertrekken we dan weer naar Volendam, het was weer een bewogen dag.

Donderdag 29-8-2013: Vandaag staat er niets bijzonders op het programma, alleen zouden vandaag Grieta en Harry, een oud collega van mij met zijn vrouw even langs komen, en we zouden alle was die er nog was weg wassen, en dan komt er een telefoontje van mijn zwager, Johan, en alles veranderd, hij wileven langs komen om te kijken of we de zenders van Canal Digitale goed kunnen krijgen want nadat zij het veranderd hebben ben ik een hoop zenders kwijt geraakt tevens zou hij even langs de oudijzer boer gaan om twee U profielen van een 25 centimeter lang en 12 centimeter breed mee te nemen zodat ik de voor wielen van mijn motor vast kan zettten, om een lang verhaal kort te maken we hebben het allebij voor elkaar gekregen + we hebben eerst nog even rustig, voor dat mijn zwager er was een bakkie koffie gedronken met Grieta en Harry, wat erg gezellig was om ze weer even te zien, al met al was het een vruchtbare dag, alle zenders staan weer vast op de t.v., mijn motor kan niet meer van links naar rechts schuiven in de aanhanger en José heeft alle was weg kunnen wassen, wat een dag.

Vrijdag 30-8-2013: Vandaag moeten we weer om 07.00 uur op wat de camper moet weer naar de dealer om een beveiligingscertificaat te verkrijgen voor de verzekering, als we de camper hebben afgegeven en de motor weer uit de aanhanger hebben gehaald besluiten we om even naar Amsterdam te gaan om daar een Piaggio dealer te bezoeken en te kijken of zij een spuitbus hebben om de wat beschadigde onderdelen te spuiten, helaas hebben zij deze niet, maar hij heeft wel een nummer van de kleur en als we naar een spuiterij gaan kan die ons wel verder helpen volgens hem, we besluiten om maar weer terug te rijden naar Purmerend en even bij mijn jongste zus langs te gaan, om ongeveer 12.00 uur word ik gebeld door de Mercedes dat de camper klaar is dus besluiten we hem op te halen, aangezien we vanavond bij mijn nicht, Sandra, zijn zetten we hem in Purmerend neer en blijven rond de camper hangen, om een uur of vijf kwam Mark vragen of we bij hun kwamen eten mijn oudste zus en haar man kwamen ook, en natuurlijk hadden we daar wel zin in, het was een gezellige avond waar Denise en Patrick ook nog langs kwamen om gedag te zeggen, de computer had Mark ook weer in orde gemaakt alleen toen we probeerde om de site er weer op te krijgen dook er een probleem op die we deze avond niet opgelost kregen, Mark zou er morgen nog even dieper induiken, om ongeveer half twaalf zijn we weggegaan en met de camper naar de kaashoeve bij Katwoude gereden.

Zaterdag 31-8-2013: Om ongeveer 10.00 uur belde Mark dat hij waarschijnlijk het probleem om de site op te computer te zetten had gevonden, en inderdaad onze computer kanjer had het opgelost, gelukkig nu kon ik weer verder gaan met onze site, als we afscheid hebben genomen stappen de camper in om richting Venlo te rijden, waar we een aantal dagen blijven staan, om bij half vijf staan we op de plek in de jachthaven waar we de rest van de avond een beetje uitrusten en t.v. kijken, vandaag nog even telefonisch contact met Patrick gehad en alles was goed, hij moest morgen weer werken.

Klik op camper om de vorige maand te zien.

Klik op camper voor de volgende maand.